[LINUX:14227] Re: linux-pro listesi icin yer...

From: bbolat (bbolat@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Mon 03 Apr 2000 - 11:01:20 EEST

> sorun yer degildi ki ? Isim ve gereksinim konsu henuz bitmis olarak
> algilaadim.
> linux-pro ustunde anlatiksa, hemen ayni makaina uzeridne acayim.
> arsivleri de yanyana olur.

ozur dilerim ama anlayamiyorum, yani linux pro, newbie, acemi, orta
seviye, tuy sıklet, orta deste, basalti filan ayirsak ne olacak?sonucta
ben hepsine uye olacam, ayni sayida mail almaya devam edicem, her listede
ayni soru elli kere sorulacak, her soruya 3 cevap, 5 howtolara bak
seklinde reply gelecek, her ay ortalama 15 sikayet ve listeden ayrilmak
istiyorum imdat mesajlari yagacak.acaba yeni liste acacagimiza mevcut
listenin arsivini daha kullanisli hale getirsek olmaz mi?? kaldi ki, ben
liste arsivinden bu haliyle bile aradigimi bulabiliyorum, ama galiba bize
zor gelen arastirmak ve okumak. acaba yardim isteyen arkadaslar, (ben de
dahil) sorunu gercekten arayip, ugrasip cozemedikten sonra mi mail
atiyorlar, yoksa lam nasilsa birinin daha basina gelmistir, sorar
ogrenirim diye mi dusunuyorlar?
sevgi,saygi