[LINUX:14220] Re: linux-pro listesi icin yer...

From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Mon 03 Apr 2000 - 09:34:09 EEST

On Mon, Apr 03, 2000 at 03:24:27AM +0300, Mustafa Akgul wrote:
> sorun yer degildi ki ? Isim ve gereksinim konsu henuz bitmis olarak
> algilaadim.
> linux-pro ustunde anlatiksa, hemen ayni makaina uzeridne acayim.
> arsivleri de yanyana olur.

Bilmiyorum ama listeye ihtiyac duyan bir kisim var, benim gozlemledigim
kadariyla. Bence problem, acemilere ne sekilde yardim iletilecegi konusuna
indirgendi bile; bu yeni listenin `iceriginin' nasil korunacagi problemiyle
esdeger gibi. Isim guzel veya cirkin olmus cok fazla bir fark olmaz herhalde,
zira onemli olan islev.

--
Turan Yuksel