[LINUX:14208] Ynt: [LINUX:14206] Lilo yüklenemiyor

From: Omer VATANSEVER (omer@ovation.net)
Date: Sun 02 Apr 2000 - 20:12:37 EEST

Bence kurulum sirasinda Lilo'yu MBR ye yazdir.
Eger bunu kurduktan sonra yapmak icin lilo yazman yeterli.
Tabi lilo.conf dosyanda ne yaziliysa onlar yuklenir.
Lilo yokken makinayi acamiyorum diyorsan;
boot disketiyle ac...
vmlinuz root=/dev/hd??
yaz acilir. sonra lilo yukleyebilirsin.

lilo nun yazliamamasinin bir ihtimali de BIOS ta virus warning muhabbetinin
enable olmasi olabilir.

baska ne olabilir ki?