[LINUX:14195] Re: TURKCE KARAKTERLER

From: SevDer (sevder@mycabin.com)
Date: Sun 02 Apr 2000 - 00:07:19 EEST

Afedersiniz .
Bu turkcenasilyazilir dokumalarini so50 olmadan okuma sansim yok mu?
cunku so50 yuklenmeyi reddediyor
glibc library eksik felan diyor.
halbuki kullanmaya calistigim so 3 mart 99`da pcnetten cokmis surum
ve sadece suse 5,3 de felan calismaz diyor
ustelik benim suse 6.2
neyse glibc`yi de yukiyeyim dedim
oda sende birseyler var zararli olabilir
ama israr edersen force et dedi vs....

kisacasi bu dokumanlarin text versionlari yada baska okuma teknikleri var mi ?
tekrar tesekkurler.

Not: bu arada mandrake 7.0 a gecmeyi dusundum , bu konudaki gorusleriniz
nelerdir?
daha rahat edermiyim.... vs.

e-mail: sevder@mycabin.com icq : 69393242