[LINUX:14192] TURKCE KARAKTERLER

From: SevDer (sevder@mycabin.com)
Date: Sat 01 Apr 2000 - 18:54:52 EEST

Merhaba , yeni sayilirim.

Inanin cok denedim ugrastim ama bir yerde bir eksiklik var.
o yuzden buraya yazmak zorunda kaldim.

sorunum acik turkce karakterler
hem console`da hem x ortaminda

loadkeys trq.map sonderece basit bir sekilde oluyor
ancak heryerde yazan su iso09 ile baslayanlardan herhangibirini
dl. et o isini gorur isini anlamadim.
iyi guzel cektim hatta /usr/lib/kbd/consolefonts kismina bile kopyaladim
ustelikte varmis zaten.

ancak bundan sonraki yonergeyi anliyamadim.
setfont tr8x16.map
bi kere boyle bir map dosyasi hicbir yerde yok bulamadim
ikincisi bunun isolarla alakasi nedir.
hani dedim belki iso`nun icinden aliyodur felan ama nafile
bu sefer tr8x16.map yerine iso`lu olani yazdim olmadi
zip`ini actim uzantisi gz idi gene yok
bana her seferinde su mesaji verdi

bash-2.03# setfont tr8x16.map
Cannot open font file tr8x16.map
bash-2.03# setfont iso09.f08
setfont: PIO_FONT: Invalid argument
bash-2.03# setfont iso09.f14.gz
setfont: PIO_FONT: Invalid argument
bash-2.03# setfont iso09.f14
setfont: PIO_FONT: Invalid argument
bash-2.03#

ve bende pes ediyorum
Lutfen yardim edin.
Simdiden herkese sonsuz tesekkurler

dagitim : suse 6.2
ek hicbirsey yapmadim birtek icq yukledim.

--

e-mail: sevder@mycabin.com icq : 69393242