Ynt: [LINUX:9955] görüntü problemi

Subject: Ynt: [LINUX:9955] görüntü problemi
From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Sun 31 Oct 1999 - 18:26:43 EET

önce cdroma suse6.2 cd sini tak sonra yast adli programi çalistir konsolda 'yast' demen yeterli, cdrom unu mount etmediysen mount et (örnek : mount -t iso9660 /dev/cdrom /mnt ) gibi olabilir sonra yast programindan install files gibi bir seçenek olacak onu seç, cdromu mount ettigin klasörüden x ile alakali klasörlerden xvga gibi bir driver bulman gerekiyor, sanirim suse adli kalsörün içinde xserv yada x11 tarzindan kalsörlerin içinde olabilir. Gereken driverlari yükledikten sonra sorunun kalacagini sanmiyorum,
iyi çalismalar,
kolay gele,
Bettencourt