Re: [LINUX:9952] LILO problemi

Subject: Re: [LINUX:9952] LILO problemi
From: bt ma (tutax@hotmail.com)
Date: Sun 31 Oct 1999 - 13:50:13 EET

Herkese merhaba
dün bilgisayarımı actigimda lilo olan yere gelince
LI yazip takiliyordu. Boot diski ile sadece linuxa girebiliyordum yani
windowum hiç açılmıyordu.
lilo ayarları ile biraz oynadım cylinder is too big(1117>1024) gibi bir
mesaj verdi düzeltemedim yeniden kurdum su anda ise boot diski ilede
giremiyorum.sistemim redhat 6.1...
umarim bir cozumu vardir
yardimci olanlara şimdiden tesekkurler...