linux_PPP

Subject: linux_PPP
From: murat selcuk (selcukmurat@hotmail.com)
Date: Sat 30 Oct 1999 - 09:45:59 EET DST

slackware 3.4 kernel 2.2.9 kullanıyorum.
ppp-go dan sonra loglardan bakınca serial connectiom establised ve
local ip ,remote ip numaralarını görüyorum.
local ip yi ping liye biliyorum ama remote ip yi pingliyemiyorum ve de hic
bir yere baglanamıyorum.Bu durumdayken de hattan da düşmüyorum.
Acaba problem ne olabilir.

not:şu ihtimallerin olması olasımıdır ?
1.route table da ppp0 için giriş
2.kernel derlenirken ppp support u derlerken eksiklik mi oldu
3.Ethernet kartımdan kaynaklana bilirmi