sorun var.

Subject: sorun var.
From: Osman Yozgatlioglu (osmany@doruk.net.tr)
Date: Tue 26 Oct 1999 - 21:09:49 EET DST

selamlar,
yedim kafayı, ya da yakında yiycem..

apache, php ve mysql'i birlikte çalıştıabilmek için ne yapmam gerekiyor?
apache 1.3.9
php 4.0b2
mysql 3.22.27
hepsinin kaynak kodu var.

sanırım önce mysql'i derlemem gerekiyor. sistemi apache olmadan
kuruyorum ama mysql derlenmiyor o zaman. apache ile sistemi kuruyorum,
mysql derleniyor. php ve apache, php'nin dökümanında belirtildiği üzere
beraber derleniyor. işlemleri adım adım yapıyorum ama bu sefer de
sisteme yeni apache server'i tanıtmak sorun oluyor. itiraf edeyim,
tanıtamıyorum. sistemi tarıyorum 3 adet httpd programı buluyor.
birincisi sistemi kurarken yüklenen versiyon. ikincisi apache kaynak
kodunun içindeki -1 küsür mb civarında-, üçüncüsü prefix olarak
belirttiğim yerde ve 900 k civarında. herhalde sonuncusu doğrudur deyip,
birincisinin yerine kopyaladım. sanırım bu adım yanlış ama başka bişey
bulamadım yapacak. güya sistemi apache'siz kuracaktım ki karışmasın
ortalık. şimdi de php3 dosyalarını açmaya çalışınca kaynak kodunu
veriyor. önceden hiç değilse dosyaları html olarak gösterirdi.

bana acımanızı istemiyorum, ne yapacağımı söyleyin yeter.
:)

Osman