Ynt: [LINUX:9867] Slackware'de hat kopunca otomatik baglanti ayarlari nasil?

Subject: Ynt: [LINUX:9867] Slackware'de hat kopunca otomatik baglanti ayarlari nasil?
From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Sat 11 Dec 1999 - 17:32:36 EET

Eger kppp kullanirsan onun ayarlarinda redial on disconnect gibi bir seçenek
var. Eger ben sadece console kullaniyorum diyorsan ben de derim ki KDE
ortamindan nete baglan kppp de ayni zamanda disconnect in X server crash
seçenegini isaretlemessen (default olarak isretli geliyor) X ortamindan
çiksanda baglantin kopmuyor
KDE'nin böyle birkaç güzelligi var sagolsun