Client istegi uzerine dial-up?#2

Subject: Client istegi uzerine dial-up?#2
From: Gurkan Karadere (gurkan@estetik-reklam.com.tr)
Date: Tue 26 Oct 1999 - 16:32:51 EET DST

Bu mesaji ikinci kez aliyor olabilirsiniz ancak emin olamadigim icin tekrar yolluyorum...Ozurler..
Merhaba,
2 bilgisayarim var ve birinde SuSE 6.1 kurulu. Diger bilgisayar ise ip_masquerading ile SuSE uzerinden internete cikiyor. SuSE'ye bir asustek ISDN modem bagli. Her seferinde SuSE'den manual olarak dial-up baglantiyi elle saglamak yerine; win98'den herhangi bir istek geldiginde (http, ftp ya da benzeri bir istek) kendiliginden baglanmasini nasil saglayabilirim? Sanirim bu yonteme Dial-On-Demand deniyor..Bunun konfigurasyonunu nasil yapabilecegim, ne gibi paketlere ihtiyac duyacagim konusunda yardiminiza ihtiyacim var. Yardim edecek olan tum arkadaslara simdiden tesekkur ediyorum. Iyi calismalar diliyorum...
Sevgi ve Saygilarimla...
Gurkan KARADERE