Iki nokta arasinda baglanti kurup program calistirmak

Subject: Iki nokta arasinda baglanti kurup program calistirmak
From: Ertan Kucukoglu (ertank@softhome.net)
Date: Tue 26 Oct 1999 - 11:18:14 EET DST

Merhaba,

Son zamanlarda tanidigim bir arkadasim iki nokta arasinda leased line
ile baglanti kurmak istiyor. Bundan sonra bu leased line kullanilarak
merkezde bulunan GOLD datalarina subeden erisebilirmiyim? diye
soruyor.

Esasen soru tam olarak su. Datalar NT makine uzerinde. Merkez
tarafinda bir Linux olacak (router gorevi goren). Bir Linux'ta
sube tarafinda olacak (yine router gorevi goren). Sube tarafindaki
bir Win makineden merkezdeki datalara erisip islem yapmasi
gerekiyor.

Arkadasimin bana soyledigi (ne kadar dogru bilmiyorum)
"Ben router kullansam problemim olmayacak. her iki tarafa da
router'i kurduktan sonra client NT makineyi Ag komsulari
icinden gorebilecek" diyor.

Benim gorusum de eger Linux router olarak ayarlanabiliyorsa
bunu Linux'un da yapabilecegi.

Fikri olan var mi acaba?

Iyi calismalar

Ertan Kucukoglu