eksikler üzerine

Subject: eksikler üzerine
From: Osman Yozgatlioglu (osmany@doruk.net.tr)
Date: Sun 24 Oct 1999 - 23:33:48 EET DST

selamlar,

hani konuşuluyor ya, şöyle yapıp böyle yapıp insanları linux'a
yakınlaştıralım diye..
araya şöyle bir öneri sunabilir miyim;

adım adım açıklamalı senaryo dosyaları. mesela ben evimdeki eski
bilgisayarıma linux ve apache kurmak istedim, sonra işin içine dns,
samba, mysql ve php3 girdi. ama benim bunları yapabilmem için
bulabildiğim kaynaklar bana ne yapmam gerektiğini o kadar detaylı bir
şekilde anlatıyorlardı ki işin içinden çıkabilmek bazen mümkün olmuyor
ve sizlerin yardımına ihtiyacım oluyordu. peki şöyle bir alternatifim
olsaydı iyi olmaz mıydı; bir döküman bana linux'u ve dns'i kurmayı adım
adım anlatsa, örnek bir kaç dallanmayla diğer dökümanlara bağlanabilse..

ne dersiniz? belki böyle senaryo işi detaya girerse ipin ucu kaçabilir
ama, bu işe yeni başlayan birine epey yardımı olabilir gibime geliyor.

yoksa böyle bir proje var da benim mi haberim yok?

teşekkürler.
Osman