Suse 6.2 (fwd)

Subject: Suse 6.2 (fwd)
From: Hakan Ozak (ohakan@bornova.ege.edu.tr)
Date: Sun 24 Oct 1999 - 00:30:51 EET DST

Selamlar,

Ben de chip in verdigi Suse 6.2 yi kuranlardan biriyim.
Linux u kurunca windows un nasi zavalli bir isletim sistemi oldugunu
anlamis oldum. Yanliz sorunlarim var tabi. Ses kartim ile modemi tanitmayi
zor da olsa basardim. Tv kartimi da bttv ile tanitmaya calistim xawtv diye
bi program cektim. bttv goruyo kartimi (kartim bt848) ama tv programimda
kanal ariyorum ama hic bi kanal cikmiyo. windows da en son hangi kanali
biraktiysam onun cok bozuk bi goruntusu cikiyo sadece . band lari ariyorum
ama hic bisi cikmiyo hep ayni goruntu. Ikincisi cd-writer imi nasil
kullanabilcegim ? Creative 2224 var bende. nasil tanitilir? Cd-Burner diye
programlari simdiden cektim ama cd-writer i normal iso9660 diye tanitinca
olmas sanirim degil mi ?

Cevaplar icin simdiden tesekkurler.