dial on demand

Subject: dial on demand
From: Ahmet Aksoy (ahmetax@netscape.net)
Date: Sun 24 Oct 1999 - 00:55:00 EET DST

Merhaba,
Slackware 4.0, Cekirdek 2.2.6 kullaniyorum. IP masquerading kurulu. Sorunsuz
calisiyor. PPP version:2.3.3 (demand dialling).
Amacim, client tarafindan bir istek yapildiginda, eger telefon hatti bagli
degilse, istenen ISP'nin telefonunun cevrilmesi; belirli bir sure bilgi akisi
olmamasi durumunda da hattin yine otomatik olarak kesilmesi.
Anladigim kadari ile, yuklu durumdaki ppp'nin dial on demand ozelligi var.
Bunu nasil kullanabilirim? Her turlu oneriyi bekliyorum.
Simdiden tesekkurler.
Ahmet Aksoy