Re: [LINUX:9778] RH Linux 6.0 'da mail filter

Subject: Re: [LINUX:9778] RH Linux 6.0 'da mail filter
From: Ertan Kucukoglu (ertank@hotpop.com)
Date: Sat 23 Oct 1999 - 23:40:52 EET DST

----- Original Message -----
From: Alchemist The GREAT <altug@likom.com.tr>
To: Multiple recipients of list LINUX <linux@bilkent.edu.tr>
Sent: 23 Ekim 1999 Cumartesi 05:50
Subject: [LINUX:9778] RH Linux 6.0 'da mail filter

[silindi]
> Bir de listeyle ilgili bi onerim olcakti nacizane.
>
> Abone oldugum diger tartisma listelerinde soyle bir uygulama var:
> Sorunu olan kisi, sorusunu listeye gonderiyor. Cozum konusunda onerileri
> olanlar, cevabi, sorunu olan kisiye ozel mail atarak gonderiyorlar.
> Sorunu olan kisi, sorunu cozdugunde, listeye bir ozet maili atarak,
> kimin onerisi ile problemi nasil cozdugunu bildiriyor.
>
> Ayni olayi burada da yapabilir miyiz ki? Hem listeci uzerinde gereksiz
> trafik olusmaz, hem de 30 kere reply edilmis mesajlar insanlarin
> mailbox'larini gereksiz yere sisirmez.

> [...]

Merhaba,

Ben derim ki. Problemini cozunce listeye ozet degil. Nasil yaptigini
biraz da olsa detayli anlatan bir mail gonder ki mail listte arama
yapan kisiler daha sonra tekrar sana donup "sanirim siz bunu
daha onceden yapmissiniz. Acaba nasil" diye bir mail atmasinlar.

Bu da benim onerim.

Iyi calismalar

Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com