LinuxConfig calismiyor...

Subject: LinuxConfig calismiyor...
From: Nail Koker (nail_koker@hotmail.com)
Date: Sat 23 Oct 1999 - 21:48:51 EET DST

Merhabalar,

RedHat 6'da x-win uzerindeki control-panel'den LinuxConf'u birsureden bu
yana calistiramiyorum (x-win uzerinde x-term'den de denedim). Diger butun
programlar calisiyor, ancak LinuxConf coredump olusturuyor. Makine uzerinde
hicbir donanim degisikligi yapilmadi, durduk yerde boyle birsey neden
olurki? Bir yorumda bulunacak Linux'cu varsa cok memnun olacagim.

iyi calismalar,

Nail Koker