Xforms

Subject: Xforms
From: Can Alkan (calkan@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Fri 22 Oct 1999 - 22:42:47 EET DST

Selamlar,
elimde solaris'te yazilmis bir C programi var. bunu linux'ta compile etmek
istiyorum. program, mesa ve xforms librarylerini kullaniyor. mesa ve
xforms'un
 Linux versiyonlarini cekip kurdum. simdi, makefile da da library pathleri
duzelttikten sonra compile etmeyi denedigimde, xforms'taki libforms.so
XMapRaised ve benzeri fonksiyonlari calistirmaya calisiyor, ama
calistiramiyor.
man page'e baktigimda, bu fonksiyonlarin /usr/X11R6/include/X11'in
altindaki
Xlib.h 'ta oldugunu gordum. bu header'i c dosyasina ekledim, olmadi
-lXlib ile compile edeyim dedim, o da yok.. xforms'un makefile'ini
kurcaladim, ondan da birsey cikmadi. simdi, ben bu fonksiyonlari
kullanmasini nasil saglarim xforms'un.. sanirim sorun xforms'ta, ama
sorunu cozemedim.

                                __________________________
                        /| /| | |
                        ||__|| | Can ALKAN |