StarOffice'te sorun

Subject: StarOffice'te sorun
From: Ahmet Aksoy (ahmetax@netscape.net)
Date: Fri 22 Oct 1999 - 18:55:08 EET DST

Merhaba,
Sn.Kerem Erzurumlu araciligiyla linux.org.tr'den edindigimiz StarOffice 5.1'i
bugun, Slackware 4.0 (cekirdek 2.2.6) uzerine kurmaya kalktim.
cd /
tar -xvf /cdrom/linux/so51_lnx_01.tar
Buraya kadar hersey yolunda.
cd so51int/office51
./setup
Bu kez aldigim yanit su: "Segmentation fault"
Yorumlarinizi ve onerilerinizi rica ediyorum.
Saygilar, sevgiler.
Ahmet

Not: Ayni CD'de yer alan MS uyumlu surumde hicbir sorun cikmadi. Birkac
makinaya kuruldu. Calisiyor.