inet-tr99 egitim seminerleri (fwd)

Subject: inet-tr99 egitim seminerleri (fwd)
From: Murat Arslan (arslanm@core.marketweb.net.tr)
Date: Fri 22 Oct 1999 - 15:14:50 EET DST

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 22 Oct 1999 15:11:27 +0300 (EEST)
From: Murat Arslan <arslanm@core.marketweb.net.tr>
To: Multiple recipients of list LINUX-Y <linux-y@akgul.bilkent.edu.tr>
Subject: inet-tr99 egitim seminerleri

Selam,

Egitim seminerlerinin verilecegi salon ve saatleri henuz elime
ulasmadi. Bu bilgi bana ulastiginda listeye gececegim.

Su an elimizdeki konularin, ve gonullerin listesi asagidadir:

o TCP/IP protokolune bakis
o Linux tanitim ve kurulum
o Kabuk programlama
o PPP - Dial-up erisim
o X Window ve uygulamalari
o HTML programlama - PHP/SQL (Sezai Yilmaz)
o Perl
o Apache - Java Servlet (Ozgur C. Demir)
o Linux ve Serbest Yazilim
o Ag Hizmetleri
o Sistem Yonetimi
o Software RAID ve kurulum (Mustafa Bodur)
o Guvenlik
o Linux dosya sistemi
o Linux cekirdeginin yapisi ve isleyisi

Gorunen o ki; simdiye kadar 15 konudan sadece 3'une gonullu bulundu.
Lutfen, biraz ilgilenelim ve birseyler yapmaya calisalim. Anlatmak
istediginiz konuyu listede goremezseniz, lutfen bunu bildiriniz.

Saygilar,
Murat Arslan