RE: [LINUX:9571] Re: samba & printer

Subject: RE: [LINUX:9571] Re: samba & printer
Murats@turktraktor.com.tr
Date: Fri 22 Oct 1999 - 15:12:49 EET DST

Arkadaslar solaris 2.6 makinada samba kullanıyoruz ve ben oracle
kullanıcılarının solaris uzerinden print alabilmelerini saglamak istiyorum.
Ayrıca oracle da zaten solaris uzerinde.
Simdi benim solaris uzerine fiziksel olarak bir printer takmam gerekir mi
yoksa herhangi bir network printerindan ddkum alabilirmiyim. Bunu nasıl
yaparım.
Teşekkürler.