Ynt: [LINUX:9692] Re: Ynt: Re: sendmail de masquerading...

Subject: Ynt: [LINUX:9692] Re: Ynt: Re: sendmail de masquerading...
From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Wed 20 Oct 1999 - 13:23:55 EET DST

-----Özgün İleti-----
Kimden: Selami AKSOY <selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR>
Kime: Multiple recipients of list LINUX <linux@bilkent.edu.tr>
Tarih: 19 Ekim 1999 Salı 21:15
Konu: [LINUX:9692] Re: Ynt: Re: sendmail de masquerading...

Merhaba

>Hocam benim bildiGim genericstable saadece local de CalISIr. Masquerading
>yaptIrmazsanIz insanlar outluk vs. gibi programlarda ne olarak ayar
>yapmISlarsa o Sekilde gider mail. BaSka bi COzUm yOntemi yok gibi geliyor
>bana.

Evet oyleymis,fakat envelope'la yapmaktansa soyle bir yol dusunuyorum,Akgul
hoca da daha fazla detay
istemisti. generics domain tanimli,baska sunuculara da relay yapmasini
dusunuyorum.
.herkes icin manual
genericse tanim eklemektense zaten account acan sudo useri ikide bir
genericsle virt'le ugrasmasin istiyorum.

diyelim ki passwd dosyasinda ,

Ali Aksoy:/home/student/ali
 Veli Aksoy:/home/personel/engineering/veli
Orhan Berent:/home/berent

gecos'la isim soyadi aldiktan sonra domain kismina awk -F: '{ print $6 }'
ile passwd'den her kullanici
icin nasil yazdirabilirim.home'dan sonra gelen directory ayni zamanda
virtualdomain olacak,benim kaydim
gibi eger bos ise DM'ye bakacak.

Orhan Berent