Re: [LINUX:9699] modem & ethernet

Subject: Re: [LINUX:9699] modem & ethernet
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Tue 19 Oct 1999 - 19:52:47 EET DST

Burak Demircan wrote:

> Ethernet ile networkte olan bir makinayi
> modem ile internete bagladigimizda nasil bir ayar yapmamiz
> gerekir? butun programlar modem baglantisi yerine local neti
> kullaniyor.
> saygilar

Merhaba,

Kullandigin sistemi, ppp dosyalarini (sifreleri saklamayi unutma :),
netstat -r komutu ciktisini, ifconfig komutu ciktisini (internete
baglanmadan once ve sonra) ve hangi programlarin ne sekilde davrandigini
gonderirsen problemini daha iyi anlayabiliriz.

Yine de route problemi olabilecegini tahmin ediyorum.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com