Re: [LINUX:9687] Ynt: Re: sendmail de masquerading...

Subject: Re: [LINUX:9687] Ynt: Re: sendmail de masquerading...
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 19 Oct 1999 - 11:49:58 EET DST

> Selam hazır konu acılmısken,
>
> Dün inet-adm'ye gonderdim ama asagidaki konu yuzunden geri geldi,olay soyle
>
> Sendmail 8.9.3 uzerinde cikan mailleri iki ayri domainden gosteriyorum,
> user@deu.edu.tr
> ogrenci@student.deu.edu.tr
>
> ogrenciler icin genericstable'a kayit dusuruyorum,normal userlara
> generics'ten kayit girmeyip DM'yi
> esas aldiriyorum.

daha fazla detay gerekiyor.
makina sadece clinet baglantilaria mi cevap veriyor? baska smtp
sucularina realy iolarak calsiyormu?
genericsdomain tanimli mi?

sayet herkes iicn bir generics satiri eklersen sorun cozulur sanirim.

> shell'den yollaninca sorun gorunmuyor,fakat outlookexpress turu bir mua'dan
> yollanınca From kismina
> genericstable'da kaydi olmasina ragmen DM'yi yaziyor.
>
> ama R< $+> $* < $* > $: $>3 $q @ *LOCAL* satirini
> R$q < $ $+ @ $+ > $* olarak degistirince hatali oluyor,from kisminda direk
sani bu satir eksik gibi, tam nerde kondugu onemli.

masquardae _envolope'mi yapmak istedin?