7.4 yetmedi mi? - GANI MUJDE

Subject: 7.4 yetmedi mi? - GANI MUJDE
ERKAN_ERSAN@Non-HP-Turkey-om1.om.hp.com
Date: Tue 19 Oct 1999 - 11:00:44 EET DST

     Gunaydin

     Pazartesei gunu Milliyet gazetesinde cikan GANI MUJDE'nin yazisini
     okumayanlar icin..

     ***
      Bir hafta once turban protestolarin sirasinda "7.4 yetmedi mi?"
     pankartini acan sevgili kardesime seslenmek istiyorum bugun...
      20 bin insanin acisi ve cenazesi uzerine politika yapmaya kalkan "o
     guzel insana" bir cift sorum var.
      Ey mantosu uzun,akli kisa kardesim benim.
      7.0 yetmedi mi?
      Senin okudugun gazeteler yazdi mi bilmiyorum ama Amerika'nin,hani o gavur
     ve Hiristiyan Amerika Birlesik Devletleri'nin,hani o Siyonistlerle is
     birligi yaptigi icin her yerde bayragini yaktiniz ABD'nin Los Angeles
     sehrinde 7.0 buyuklugunde bir deprem oldu bacim...
      Neredeyse bizimkine yakin bir deprem.
      Bizde ayni siddetteki bir deprem 20 bin kisi olup 20 bin kisi sakat
     kalirken,gavur,Hiristiyan ve Siyonist dostu Amerika'da sadece 2 kisi
     yaralandi guzel ablam.
      Simdi turbanli basini ellerinin arasina alip dusunuyor musun acaba?
      Sakaraya gibi muhafazakar bir bolgede Allah binlerce Muslumani oldurerek
     cezalandiriyorsa eger,Hiristiyanlara ve Siyonist dostlarina niye kiyak
     geciyor?Seks shoplariyla,porno filmleriyle tum dunyaya "seks","uyusturucu"
     ve "gunah" ihrac eden bu ulkenin Allah katinda ayricaligi ne olabilir ki
     guzel annem?
      Oysa adim gibi eminim Sakarya'da,Golcuk'te hayatlarini kaybedenlerin cogu
     olmeselerdi eger sabah ezani ile birlikte camilerin yolunu tutacaklardi.
      Uc aylarda oruc tutacak,Ramazan'da devrilmeyen minarelerin isiklariyla
     birlikte senin agzina adi bile yakismayan Allah'in adi ile birlikte
     oruclarini acacaklardi.
      E nooldu simdi?
      7.0 yetmedi mi guzel ninem?
      Eger her cografya olayini,her dogal afeti bilimin ve aklin suzgecinden
     gecirmeden boyle yorumlarsan bu ulkenin yarisi her deprem felaketinden
     sonra dinsiz olur guzel hala kizim...
      Fay hattinda 10 katli binalara izin veren sapsal belediyecilik
     anlayisini,deniz kumundan insaat yapan edebiyatci muteahitleri,depreme
     dayanikli konut uretme cabalarini,hirsizlari,ugursuzlari bir kenara birakip

     her sey ilahi kudretin intikami olarak aciklarsan bu deprem 10 yil sonra
     gene aramizdan binlerce "dinsizi" alir gider guzel amca kizim...
      Beynin var mi bilmiyorum,betonlarin altinda inleyerek can veren 20 bin
     insani,kadini,cocugu ve bebegi bir kalemde gunahkar diye silip atan kus
     beynini turbanin altinda gormek mumkun olamiyor cunku ama bence bu yaziyi
     oku ve butun gece uyumadan dusun.
      Allah'in kullarina boyle cezalar verebilecegini hala dusunuyorsan da git
     Hiristiyan ol...Cunku senin bu mantigina gore Allah onlari daha cok
     seviyor.
      "Gavurlar" hem senden daha zengin,hem de evleri tepelerine yikilmiyor.