RE: [LINUX:9653] Boot problemi-Buyuk disk

Subject: RE: [LINUX:9653] Boot problemi-Buyuk disk
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Mon 18 Oct 1999 - 08:34:51 EET DST

Merhabalar

Linux un boot edicegi partiton ilk 1024 silindir icinde olmali, eger bu
sekilde kurmazsan Linux u install dahi etsen lilo install olmuyor
(tecrubeyle sabittir :-). Acemiyken (hala da acemiyim:-) bayagi bir
ugrasmistim.

bende 13 GB lik Hdd var

2.3 GB vfat
1.7 GB Linux native
3 Gb vfat
.... vfat
.... linux swap

sirasi ile parttitonlarim var.

Yani senin biraz ugrasman gerekiyor. Insallah backupların veya partition
magic programin vardir.
        Ya vfat partition boyutunu Part. Magic ile kucultceksin (bunu
yapabiliyormu bilmiyorum, partititon magic hic kullanmadim)
        veya fdisk ile en bastan basliycaksin. (Once bir gaz bulutu vardi,
sonra bu gaz bulutu yogunlasti...:-)

        Saygilar, iyi calismalar

        Murat SULUHAN
        Application Programmer