Re: [LINUX:9589] MERHABA

Subject: Re: [LINUX:9589] MERHABA
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Sat 16 Oct 1999 - 10:22:35 EET DST

Vahric Muhtaryan wrote:

> Merhaba ben vahric muhtaryan nasilsiniz ?
> Sizden cok ozur dilerim cevirileri halla bitiremedim cunku makinamda bir
> problem cikiti ve urun garantili oldugu icin cok bekledim arti isdede baya
> bunaldim simdi basladim ve cok yakinda size ulasitracagim .
>
> Sizden bir sorum olacak . Linux disinda bana hangi UNIX i ogrenmemi
> onerirsiniz . Cunku farli bir is aradigimda linux disinda UNIX bilmemi
> istiyorlar Ne dersiniz ?
>
> Cok tesekkurler
> Vahric MUHTARYAN

Daha onceden cevap verip vermedigimi hatirlayamadim. Eger verdiysem ozur
dilerim.

Bence FreeBSD ogren. Linux Posix tabanindan geliyor. FreeBSD ise 4.4BSD
(4.3BSD'de olabilir) tabanindan. Tartisma listesinde FreeBSD'nin UNIX
oldugunu soyluyorlar.

Ogrenmesi Linux'a oranla nisbeten daha zor. Ama benim gorusum Linux'tan
daha hizli. Bu avantaji yaninda dez avantajlari da var tabiki.

Ama ogrenmeye deger. (Benim gorusum)

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu