REDHAT 6,0

Subject: REDHAT 6,0
From: canan karakaya (c_karakaya@yahoo.com)
Date: Thu 14 Oct 1999 - 21:10:24 EET DST

Selamlar herkese ben bir iki $ey sormak istiyordum
$imdiden tesekkurler

 1. redhat 6,0 kullaniyorum ama tar.gz uzantılı
dosyaları kurarken ./configure deyince no such no
directory diyo sadece bir kacinda diil hepsinde
 2. sorum kexpress diye bi program download ettim
kuruyorum ama çalışmıyo daha doğrusu komut yanlış
belki rpm uzantili dosyalarin nereye kurulacagını
nasıl gorebilirim gnorpm ile baktim ama pek bi$e
anlamdim.....yani nereye kurulucağını anlatmiyo
galiba..
 3. Redhatla gelen gimp te script-fu neden çalışmıyo
oradaki font tiplerimi yok yada sorun ne yardimci
olabilecek arkada$lara simididen tesekkurler...
Love, Respect

=====