Re: [LINUX:9501] Re: HOWTO's

Subject: Re: [LINUX:9501] Re: HOWTO's
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 10 Oct 1999 - 22:04:33 EET DST

> Ben de tam ayni seyi soracaktim ki bu mesaji gordum. Ben biraz daha
> yukselteyim çitayi, acaba hepsinin tek bir dosya icinde toplanmis hali var
> midir? Yani 1000 tane varsa hepsini teker teker indirmek yerine bir tek dosya
> indirip isimizi halletme sansimiz var mi?

var tabii. Bu ftpd'nin yeteneklerine ve tanimlara bagli.

ftp.metu.edu.tr de bu yetenek vardir, ama ortaya cikacak
cok buyuk olabilir.

tam olarak bir dizini tar olarak alma sansiniz vardir.

Turkce howto yada nasil'lara bakiyorsaniz

pub/sunsite/docs/howto/translations/
dizinie girip

get tr.tar

derseniz, tum nasil'lari tek dosya olarak alirsiniz.
dorgu hatirliyorsam onlar zaten .gz oldugu icn sikistirmaya gerek yok

ilke olarak sayet tanimlandiysa
get tr.tar.gz

deeniz de mumkun, yada tr.zip de olabilir

Kolay gelsin
Mustafa Akgul