Linux'ta modem ve ses kartı

Subject: Linux'ta modem ve ses kartı
From: Engin Beyol (enginbeyol@hotmail.com)
Date: Thu 07 Oct 1999 - 20:09:41 EET DST

Oncelıkle mailime baslamdan once sızlere boyle bır hızmetten dolayı
sukranlarımı sunarım. ve calısmalrınızın daha basarılı olmasını temennı
ederım
ben linuxla yenı tanısan bır bılgısayar muh adayıyım. benım sorum linux yenı
kurdum. makınem celeron 333 64 ram 6.4 hdd var i740 ekran kartyını tanıttım
ama modem ve ses kartını tanıtamadım. modemım rockwell softk56 pcı ınternal
modem ses kartı ise sound blaster 16
bana bu ıkısını linux ta tanıtmak ıcın yardımcı olursanız veya bır dokuman
yollarsanız sevınırım

calısmalarınızdan dolayı sızlere tesekkur ederım
                     engin beyol yıldız teknik unı. bılgısayar muh.