Re: [LINUX:9380] Re: S3 Trio 3D/2X

Subject: Re: [LINUX:9380] Re: S3 Trio 3D/2X
From: Selahattin Dinc (dincsela@felab.itu.edu.tr)
Date: Wed 07 Oct 1998 - 14:42:25 EET DST

        arkadaslar oncelikle yaptigim gaftan dolayi hepinizden ozur
dilerim. kartimin S3 Trio3D/2X marka bir AGP ekran/goruntu karti
oldugundan suphem yok. fakat insanlik hali, ekran karti diyecegime hasbel
kader ses karti demisim. su anda S.u.S.E. 6.2 kurmus bulunmaktayim. bir
cok yeni karti sorunsuz taniyabilen bu surum S3 Trio3D ekran kartini
tanisa da S3 Trio3D/2X ekran kartini tanimiyor. baska bir AGP ekran
kartinin suruculerini yuklemek belki faydali olur diye dusunmustum.
olmadi. Nejat Ozcan Bey'in bahsettigi xfree86 3.3.5 versiyonu umarim isimi
gorecektir.
        tesekkurler