Re: [LINUX:9391] Re: Partitiion size

Subject: Re: [LINUX:9391] Re: Partitiion size
From: Cem CEVIK (cemc@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Wed 06 Oct 1999 - 19:21:22 EET DST

Benim bildigim kadari ile fips dos ta calisan bir partition programiydi.
onun linux e port edilmis surumu var mi?
Ayrica partition magic benzeri bir program, ismi Diskdrake idi
sanirim Mandrake tarafindan gelistirilme asamasinda idi. 6.1 surumune
eklendimi bilmiyorum. Takip ettigim kadari ile cok iddiali bir urun,
partition magic in 4.0 surumundeki hemen hemen tum ozellikler mevcut
diye biliyorum.

saygilar,

CC