RE: [LINUX:9382] Re: CD'ye ISO image yazmak (eskisi: Re: RedHat 6 .1 / SRPMS )

Subject: RE: [LINUX:9382] Re: CD'ye ISO image yazmak (eskisi: Re: RedHat 6 .1 / SRPMS )
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Wed 06 Oct 1999 - 15:44:10 EET DST

winoncd gibi bir programla yazabilirsin. raw data seçenegini secmelisin..
ancak ben de mandrakenin son versiyonunu indirmistim ve sanirim indirirken
bir hata oldu. iso dosyasini CD'ye yazdim hatta kurdum bile ama kurulumdan
sonra makina boot bile etmiyordu :(
tabi bu kadar buyuk bir dosyayı download etmek oldukca riskli.... en ufak
bir hatada oldugunda gonderilirken butun 650mbyte bosa gidiyor... heba olan
CD de cabasi... boyle birseyi deniycekseniz hic olmazsa REWRITEABLE bir cd
ile deneyin ki bakalim iso dosyaniz duzgun inmis mi... sonra normal CD'ye
kaydedersiniz rewriteable'iniz size kalir :)
sahsen bundan sonra ben oyle yapicam.