Re: [LINUX:9368] Kernel

Subject: Re: [LINUX:9368] Kernel
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Wed 06 Oct 1999 - 14:10:10 EET DST

On Wed, 6 Oct 1999, Çağatay CILIZ wrote:

> Merhaba,
>
> make dep ve make clean yapmama ragmen neden "kernel too big" mesaji alirim.
> ZImage ve bzImage komutlarinin denedim ikisinde de ayni sorun var. bzImage
> ile derleme tamamlaniyor ama bu sefer lilo'da ayni hatayi veriyor, bzlilo'yu
> da denedim sonuc ayni. RH6.0 ve 2.2.5-15 kernel kullanmaktayim.
>
> Tesekkürler.
>
> Cagatay CILIZ
> Elektronik Mühendisi (Uretim) / Elektronic Engineer (Production)

Merhaba,

Sanirim biraz bonkor davranmissin cekirdek ayarlarinda. Ve eminim onlarin
hepsine ihtiyacin yok.

Cekirdek icine dahil ettigin ozellikleri incele. Sana gercekten gerekli
olanlari bul ve digerlerini modul olarak kulan.

Daha sonra yine 'make bzImage' komutunu kullan.

NOT: make dep ve make clean komutlari ile cekirdek buyuklugunun ilgisi
yok. Bilgin olsun.

make dep: cekirdek icin yaptigin son ayarlara gore Makefile dosyalarini
ayarlar.

make clean: eskiden kalan core, *.o gibi dosyalari siler. Boylelikle
eskiden kalma bir .o (obje dosyasi) kullanilip problemlerle
karsilasmazsin.

Iyi calismalar

Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com