Re: Derneklesme calismalari

Subject: Re: Derneklesme calismalari
From: Baris Hasdemir (hasdemir@geocities.com)
Date: Wed 06 Oct 1999 - 01:34:23 EET DST

> Selam,
>
> Istanbul'daki ve hatta İzmir'deki insanlarin da
> dernek bünyesinde aktif rol alabilmesi için
> Şehir bazinda bir yapilanma olmasi gerekir.
> Bazi sakincalari olsa da bir çok yarari olacagi da
> aşikar.
>
> İki olasi yol geliyor aklima.
>
> A ) Tek bir dernek kurmak, merkez disindaki
> şehirlerde şubeler açmak
>
> B ) Her şehirde ayri dernek kurmak, sonra bunlari
> bir ortak çati altina toplamak.
>
> Kanımca, hangi yolun daha dogru olacagini tartismak
> ve dogru yolu izlemek gerekir.

bildiginiz gibi dunyada pek cok ulkede linux kullanicilari organizasyonlari
var.
ulke capinda oldugu gibi sehirler capinda hatta mahalleler capinda bile
orgutlenmeler bulunmaktadir.

onemli olan bu altyapilarin birbirleriyle ve bagli olmalari gereken ust
yapiyla ne denli uyum icinde calistigidir

istanbul'a gelecek olursak

istanbul linux kullanicilari grubu, Turkiye linux kullanicilari grubu'nun
Istanbul subesidir.
ayrica izmir linux kullanicilari grubu da benzer bir olusum icerisine girmis
bulunmaktadir.

http://istanbul.linux.org.tr
adresinden istanbul grubu olarak simdiye kadar yapmis oldugumuz dort
toplantinin tutanaklarina ve bir sonraki toplantiya ait tarih ve yer
bilgilerine ulasabilirsiniz
toplantilarimiza ve yakinda baslayacagini umdugumuz faaliyetlerimize
katilmak icin bizimle temas kurmaktan lutfen cekinmeyiniz.
fikirlerinize ihtiyacimiz var!

not: istanbul ici haberlesme ve orgutlenme listemiz henuz hayata
gecmemistir.
onumuzdeki hafta icinde tamamlanacagini zannediyorum.

sevgiler
baris