Ynt: [LINUX:9357] Re: S3 Trio 3D/2X

Subject: Ynt: [LINUX:9357] Re: S3 Trio 3D/2X
From: Nejat Ozcan (nejat_ozcan@yahoo.com)
Date: Wed 06 Oct 1999 - 01:25:49 EET DST

Bu ekran kartini ancak xfree86 3.3.5version'u taniyabiliyor.
86c362=86c368=LC2X chipsetleri 3.3.5 e yeni dahil edilmis txt dosyasinda
yeni eklenen chipsetler arasinda var (ki bunlarin 3 u de S3trio 3d/2x in
chipsetleri ve hepsi ayni www.s3.com a gore...Bundan onceki surumlerde bu
chipset desteklenmiyordu..Ben bu denemeleri Slackware 4.0 uzerinde 3.3.4
surumu ile denedim tanimadi ancak generic olarak buyuk bir G.U.I. yle
calisabildim,3.3.5 le sorun cozuldu....Nitekim yeni Superprobe 3.3.5 le
chipseti ve ram sayisini hemen tanidi...