RE: [LINUX:9330] modem tanytymy

Subject: RE: [LINUX:9330] modem tanytymy
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Tue 05 Oct 1999 - 07:58:25 EET DST

Merhabalar

Benim eski modemde com3 e kurulurdu(windozda) ayrica COM1 de mouse da vardi
(COM1 ve COM3 ayni kaynaklari paylasirlar)

Fakat benim modem Apache ve PCI di, senin modeminin davranislarida
PCI a benziyor

Modemin uzerinde jumperları varsa ordan COM2 ye ayarlamayı denesen,

        Saygılar
        Murat SULUHAN
        Application Programmer
        LifeIs("C++");