Re: [LINUX:9327] Re: web server

Subject: Re: [LINUX:9327] Re: web server
From: Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Mon 04 Oct 1999 - 21:22:31 EET DST

On Mon, 4 Oct 1999, Devrim SERAL wrote:
> Web serveri bastan derlersin ..
> Surum kisminin gectigi kismada kendi kafana gore biseyler yazarsin
> Ama basina baska sorunlar acar mi onu bilemeyecegim

Devrim'in önerdiği biçimde kodda değişiklik yapmak iyi bir çözüm olabilir.
Ancak belli istemlere yanıtından web sunucusunun ne marka olduğunu anlamak
oldukça kolaydır. Özellikle web sunucusunun üzerinde çalıştığı
bilgisayarın işletim sisteminin ne olduğunu öğrenebilir daha sonra ise
default cgi'larını, hata mesajlarını ve header bilgilerini (server ismi
olması şart değil) pattern match edip kolayca tanımlayabilirsiniz.

selamlar,
Burak DAYIOGLU
Ag ve Sistem Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088