Re: [LINUX:10716] slakware 7.0

Subject: Re: [LINUX:10716] slakware 7.0
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 30 Nov 1999 - 13:59:13 EET

Himm,

Ethernet kartiniz ne2000 olsaydi 8390.o modulunun ne.o dan once yuklenmesi
lazim ondan olmuyordur diyecektim. Lakin siz ethernet kartinizin modeliniz
soylememissiniz. Eger rtl8029 falan bi chip set varsa pci ne2000 driveri
ancak o zaman calisir. Fakat 100 mbit herhangi bir karti boyle
calistiramazsiniz. Mosul olunca calisiyor demissiniz, olusan modulun adi ne
?

Dogan Zorlu