Re: [LINUX:10706] Re: kitlendikten sonraki hata mesajlari

Subject: Re: [LINUX:10706] Re: kitlendikten sonraki hata mesajlari
From: Muharrem Altintas (muharremal@hotmail.com)
Date: Mon 29 Nov 1999 - 22:42:30 EET

selam
yaw sizi anliyorum ancak mailimde de acikladigim gibi
lilo: da ram imi tanitmak icin linux mem=64M yazip (cunku normal acilinca
ramimi 13M goruyor.bu nun sonucunda swap ten calisiyor ve dehset yavas
calisiyor)
kde yi yada gnome yi calistirdigim da kilitleniyor.boyle bir durumda
control+alt+del de ise yaramiyor.mecburen resetliyorum.benim cozmek
istedigim aslinda bu kilitlenmenin neden kaynaklandigini bulmak.
bu sorun ortadan kalkmadikca win98 den kurtulamayacagim.cunku duzelirse
linux ten baska bir sistem kullanmayacagim. :)