Re: [LINUX:10450] Re: Linux & Internet Cafe

Subject: Re: [LINUX:10450] Re: Linux & Internet Cafe
From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Mon 29 Nov 1999 - 15:07:58 EET

Bir öneriden benden Linux kullan bir.
Birde niye iki alternatif. İstanbulda KABLONET tarafından başlamış bir
kablolu televizyon hattından internet hizmeti var. 64 Kbit 7/24. Ayrıca
bildiğim kadarı ile ucuzda. Benden bu kadar bence İnternet cafe yöneten
arkadaşlar bu alternatifi bir inceleyin. Ankarada da şu anda test
aşamasında yıl başında ise faaliyete geçecekmiş. Referans :

              http://www.kablonet.com

İyi Günler

Levent YILDIRIM

Ankara Üniversitesi Bilgi İşlem Merkezi