Re: [LINUX:10697] RE: Problem: TTNET 146 servisi

Subject: Re: [LINUX:10697] RE: Problem: TTNET 146 servisi
From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Mon 29 Nov 1999 - 14:56:41 EET

Sorun şu : TTNET'in dialup makinası akıllı Mikrozort ürünü olan NT
dolayısı ile kppp gibi programlar sorun yaratıyor. Bu sorundan pppd nin
dökümanlarında da bahsediliyor. Eğer pppsetup gibi bir program kullanırsan
sorun kalmaz. Referans olarak sana http://tucows.ankara.edu.tr 'i
gösterebilirim.

İyi Günler

Levent YILDIRIM