Problem: TTNET 146 servisi

Subject: Problem: TTNET 146 servisi
From: Recai Oktas (roktas@samsun.omu.edu.tr)
Date: Mon 29 Nov 1999 - 01:00:38 EET

Merhaba,

TTnet'in ucretsiz 146 servisiyle Linux altinda baglanmaya calisiyorum. Bu
servis bildiginiz gibi herhangi bir login veya password gerektirmiyor ve
dolayisiyla herhangi bir 'ppp chat' yok. Su ana kadar denedigim
programlarda (wvdial, kppp, gppp) bir sonuc alamadim. Karsi modemle baglanti
kuruluyor fakat ppp daemonu baslatilamiyor. Bu bekledigim bir sonuc tabii.
Baglanti kurulduktan sonra ppp daemonu (pppd) nasil baslatmam gerekiyor?
Bazi option'lari (passive gibi) denedim fakat olmadi. 146'ya Linuxtan
baglanan arkadaslar var mi? (Windows'tan bu isi 'Aga oturum acma' secenegini
off yaparak basariyordum, bunun Linux'casi nedir?) Bu arada ek bilgi olarak
sunlari da ekleyeyim. 'minicom'la veya kppp 'terminal' ile baglanti
kurdugumda karsi server'in "ascend%" promptuyla karsilasiyorum, burada ne
tur bir numara yapmak gerekiyor?
Iyi calismalar.

--
Recai Oktas