Re: [LINUX:10600] Licq 0.7.x

Subject: Re: [LINUX:10600] Licq 0.7.x
From: Ali Bayindir (abayindir@mailcity.com)
Date: Thu 25 Nov 1999 - 21:51:03 EET

--

On Thu, 25 Nov 1999 21:17:49 Koray Sonmezsoy wrote: >Bu nas}l bir mant}kt}r. Bir program yaz ve bunu bir s|r| library >kullanarak yap.. Ayr}ca bir de script gibi yazd}p} bu kodu freeware diye >insanlara dap}t. Benim anlayamad}p}m her vn|ne gelenin kod yazmas} .. >Junk code yazarak linuxa yeni ba~layan insan} linux i~letim sisteminden >soputarak faydadan gok zararara yol agan programc}lar} k}n}yorum. >Bir icq kullanmak igin 3 tane library kurmak zorunda b}rak}lmak kadar >sagma bir~ey olamaz.. >Kendi kendini bitiricek bvyle giderse...Ayn} zamanda yan}mda o s}rada >oturan arkada~}m bana dediklerini unutamad}m. " Abi linux minux ama bu >nedir bir tane icq y|klemem igin bu kadar upra~mam m} laz}m .?? " >Tabiki higbir~ey diyemedim .. Tabiki gvz|m bvyle k}zg}n hislerinizi >yans}tmak depil sadece ayn} zamanda |reten ve t|keten insan olmak >laz}m.. Sadece t|keten insan mant}p}ndan bir kurtulabilsek. > >Sevgilerimle... > >Koray Svnmezsoy =========== kat}lorum ve herkesin dikkatini bu konu cekmesini istiyorum. ayni sorunlar benim de basim da...