smtp

Subject: smtp
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Wed 24 Nov 1999 - 08:31:54 EET

merhaba,
linux makinadaki bir mail programinin server ayarlarini yaparken smtp server
hanesi default olan localhost:25 degerinde kalmis.degistirmeyi unutmusum.
ustune ustluk bir de mail gondermeye kalktigimda gitmedigini sandim bir an.
Su an hatirlamadigim bir error verdi ... bu sabah ogrendim ki mail yerine
ulasmis. linux'tan smtp ile ilgili hic bir ayar yapmamistim. Bu beni cok
sasirtti. SMTP server hakkinda biraz bilgi verebilir misiniz?
BAHADIR ARMAGAN