Re: [LINUX:10524] Re: boot from scsi

Subject: Re: [LINUX:10524] Re: boot from scsi
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 23 Nov 1999 - 11:33:37 EET

1. Once ide diske normal olarak linux'u kurunuz.
2. Lilo kurulumu asamasina gelince hem SCSI deki win98 hemde Linux
bootlarini liloya ekleyiniz. Boot icin bekeleme suresini ise sifir olarak
veriniz ve ilk calistirilacak sistem olarak do
lilo konfigurasyonunda birincil sistem olarak win98 i gosteriniz.
3. makinayi acarken shift tusuna basili olarak acarsaniz
    LILO:
diyerek sizden bir sistem secmenizi isteyecektir. Eger shift basilmazsa
otomatik olarak win98 calismaya baslayacaktir.

Not. Slackware kullaniyorsaniz liloconf ile, diger sistemlerde linuxconf'un
lilo bolumunden yapabilirsiniz.

Isinize yaramasi dilegiyle,

Dogan ZORLU