wine

Subject: wine
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Mon 22 Nov 1999 - 10:12:43 EET

merhaba,
wine kurdum ancak "wine -gerekli.dll program.exe" diyorum,
birsuru hata vererek bazi programlari calistirabiliyor.
Neyse sonucta calistirabiliyorum ama asil sorun "Program Files/....."
altindaki programlarda. Anladigim kadariyla wine uzun dosya isimlerinden
(en
azindan icinde bsluk olan isimlerden) anlamiyor... ille de bu programlari ve
kullandiklari dll'leri kisa isimli klasorlere mi atmaliyim yoksa daha kolay
bir yolu var mi? Denemek icin kendime MsWord'du calistirmayi hedef sectim.
Basaran birileri varsa yardimci olabilir mi?
winword.exe ve mso9.dll dosyalarini kopyaladim fakat asagidaki hatalari
verdi.
galiba kopyaladigim icin verdi. Bir an ekranda kocaman MSword 2000 yazisini
gorunce heyecanlandim.hemen arkasindan "windows installer" baslikli bir
pencere cikti ve aninda kayboldu. Yine elde var sifir.:( notepad ACDSee32
gibi seyleri calistirabiliyorum. ama cok yavas tabi. Kedit fazlasiyla
notepadin yerini aliyor fakat ACSee32 viewer'e en yakin gordugum uygulama
olan "xli" ise tam olarak isteklerime cevap vermiyor.

bash-2.03# wine -/windows/temp/mso9.dll /windows/temp/winword.exe
wine: can't exec '-/windows/temp/mso9.dll': file not found
fixme:win32:PE_InitTls C:\TEMP\winword.exe has TLS directory.
fixme:module:FreeLibrary32 (0xbfb70000): stub
fixme:keyboard:GetKeyboardLayout (0): stub
fixme:module:LoadLibraryEx32A flag not properly supported 2
fixme:module:LoadLibraryEx32A flag not properly supported 2
fixme:win32:PE_CreateModule Unknown directory 13 ignored
fixme:module:LoadLibraryEx32A flag not properly supported 2
fixme:keyboard:GetKeyboardLayout (0): stub
fixme:keyboard:GetKeyboardLayoutList (0,(nil)): stub
fixme:keyboard:GetKeyboardLayoutList (1,0x40b60300): stub
fixme:keyboard:GetKeyboardLayout (0): stub
fixme:system:SystemParametersInfo32A SPI_GETHIGHCONTRAST not fully
implemented
fixme:text:GetTextCharsetInfo (0x1f04,0x409cfa4c,00000000): stub
fixme:module:LoadLibraryEx32A flag not properly supported 2
fixme:module:LoadLibraryEx32A flag not properly supported 2
fixme:advapi:OpenThreadToken (fffffffe,0000000f,1,0x3f11f490): stub!
fixme:advapi:OpenThreadToken (fffffffe,00000004,1,0x409ce864): stub!
No handler for Win32 routine ADVAPI32.193: SetThreadToken (called from
0x3f0827d5)
bash-2.03#