Re: [LINUX:10476] Re: AWE 64

Subject: Re: [LINUX:10476] Re: AWE 64
From: Mehmet Emre COBANOGLU (master@ironic.sebe.com.tr)
Date: Sun 21 Nov 1999 - 17:29:21 EET

smp secenegi enable is kernelde olmayabilir diye dusunuyorum..
ii calismalar..
sayet gene olmaz ise bence de www.opensoundcom dan oss yi dene derim
tabii bir sure sonra sana killik cikaracaktir ama sende crona her 20
dakikada bir kapamasini ve acmasini solersen bunu da nispeten halletmis
olursun ..
ii calismalar...