Ynt: [LINUX:10376] linuxconf vs

Subject: Ynt: [LINUX:10376] linuxconf vs
From: ozturk (ozturk@egenet.com.tr)
Date: Thu 18 Nov 1999 - 11:41:00 EET

    dosu birakmadi bence sadece gizledi pencerelerin arkasina
    hazir lop pencere acmak yerine lnux inceliklerini ogrenme daha mantikli herhalde
    solen ozturk

>uzaktan bir server yonetilirken belki. Micro$oft Dos'u neden birakti. Niye
>aci cekmekten hoslaniyoruz kolay yoldan niye yapmiyoruz. Zoru yapmak bir
>seyi bildigimiz ispat etmek icin mi. Bir dusunun amacimiz linuxu yaymak ise
>Masa ustu kullanicilarini hedef almaliyiz. Servercilar zaten olayi kapmis
>gucunu gormus....

    Fakat bu tur bir kullanimla yapilanlardan tamamen habersiz oluyorsun ve gercekte ogrenme olmuyor. Eger o konu uzerinde biraz daha ilerlemeye kalkarsan takilirsin. Ayrica yapabilecegin degisiklikler ancak kullandigin programin izin verdigi olcudedir.

    Benim bu tur programlari sevmememin diger nedeniyse conf dosyalarinin icini corbaya cevirmesi vs. Bence kullanicilar programlarinin konfigrasyon dosyalarini bilmeliler, hakim olmalilar. Bilmiyorum ben corba bir conf dosyasi gordugumde hep kizmisimdir. Galiba gercek neden bu. :)

    Gorusuruz

    Alper Oguz
    alper@eksen.com
    uin: 4073197