Trabzon Linux Kullanicilari Gurubu

Subject: Trabzon Linux Kullanicilari Gurubu
From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@risc01.ktu.edu.tr)
Date: Tue 17 Nov 1998 - 17:34:53 EET

Gecenlerde linux sitelerinde gezerken bir sey dikkatimi cekti. Cogu buyuk illerde [ist izmir ank vs vs] linux kullanici gruplari kurulmu$. bende dusundum neden bizde trabzon lu olarak boyle bir grup kurmayalim????

    Trabzon capinda bulunup bizimle calismak isteyecek ve katkida bulunacak arkadaslara sesleniyorum. geLin bizde trabzon lular olarak bir trabzon linux kullanici grubu kuralim.. ve linux e yeni baslayanlara bir nebze yardimci olalim!!!

    Eger bize katilmak isteyen ve bizlerle calismak isteyen warsa lutfen benLe irtibata geciniz.. Simdiden herkese beni dinLedikLeri icin te$ekkur ederiM..

        Murat Eray KORKMAZ
   mulik@ktu.edu.tr